Merikhi, A Martian on universe

This is a Persian blog and I write here, so those are personal notes about live the life, feel the universe, opinions… everything. Anything that I feel on that essence of time….

پنجشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۹

سفر کردم از خودم
دور شدم ازعشقم از دلبستگی هام
و رفتم .....
میان سرزمین های دور با مردم غریب
به قول سهراب چیزها دیدم من در این خاک زمین
سفر لازم بود تا بفهمم خانه کجاست :) دل کجاست
لازم بود تا ببینم کجا زندگی می کنم دیگران کجا

کم کم می بینم معنی زندگی چیه؟ انتخاب هایی که می کنیم آخرش چی می شه
و آخر چیزها! رو می بینم. مسخره است اما شور و حال زندگی اون موقع است که انتخاب هایی رو می کنی که دلت با اونها ست.
دوستانی پیدا کردم در این شهر های دور، حالا خانه هایی دارم در این شهر ها
پس من ثروتمند تر شدم.
اما بعد از همه این دوری ها برگشتم و شیرین ترین لحظه سفر اون موقع بود. شور و حال زندگی :)

1 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی