Merikhi, A Martian on universe

This is a Persian blog and I write here, so those are personal notes about live the life, feel the universe, opinions… everything. Anything that I feel on that essence of time….

سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۳

خب بلاخره ميشه گفت تا حدی جا به جايي تموم شده . این جای تازه نسبت به قبلی خيلی چيزا رو نداره ديگه درخت و گردش شبونه نيست غذا و بقيه هم که عمرا :)
اما عوضش نگهبان اخمو هم نداره به قول اون بنده خدا حيف که هيج چيز بی عيب نيست.... اما محله آروميه....عقل هم که از اول تو کله مديريت اينجا نبود پس همه چيز رو به راهه.
بازم يه ليست تازه..... خسته شدم از اين همه حماقت نمی دونم چی می شد اگه از روز اول نمی گفتم از خارجی ها خريد نکنن چون خودمون می تونیم، اونجوری الان ناراحت نمی شدم......
به جز اين بقیه قضایا جوره منم که همه وقتمو دعا نمی کنم که بابا :)
اين روزا خيلی دلم می خواد برم يه کاری واسه خودم شروع کنم هرکی دلش می خواد بياد شريک بشه بريم کافی شاپی پيتزا فروشی چيزی راه بندازيم وجدانی خيلی بهتر نيست؟ تازه خودم توش کافی نتم راه می اندازم :))


-------
تصحيح می شود الان بهم خبری دادن که اگه راست باشه دوباره در به دری شروع می شه :))
ببينم واسه اون کافی شاپ کسی نيست؟ من پايه ام اساسی

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی